Na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu, na sva tri Studijska programa, izučava se ukupno 158 nastavnih predmeta od čega je 100 obaveznih i 54 izborna predmeta.
PRVA STUDIJSKA GODINA
Prva studijska godina je zajednička za sva tri Studijska programa, a zastupljeno je ukupno 10 obaveznih i 6 izbornih predmeta.
OBAVEZNI PREDMETI |
Semestar |
ECTS |
Fiziologija sa funkcionalnom anatomijom |
1 |
5 |
Psihologija |
1 |
4 |
Razvoj humane komunikacije i poremećaji |
1 |
5 |
Inkluzivna praksa |
1
|
6
|
Uvod u specijalnu edukaciju i rehabilitaciju I |
1
|
6
|
Osnove humane genetike |
2 |
5 |
Pedagogija |
2 |
3 |
Uvod u logopediju |
2 |
6 |
Sociopedagoške osnove poremećaja u ponašanju |
2 |
6 |
Uvod u specijalnu edukaciju i rehabilitaciju II |
2 |
6 |
IZBORNI PREDMETI |
Semestar |
ECTS |
Program poticanja predvještina pisanja |
1 |
4 |
Konfliktologija i vršnjačka medijacija |
1 |
4 |
Psihologija osoba sa onesposobljenjem |
1 |
4 |
Osnove verbalne komunikacije |
2 |
4 |
Volonterizam |
2 |
4 |
Porodica i rehabilitacija |
2 |
4 |
Student bira jedan izborni predmet iz prvog semestra i jedan iz drugog semestra.
Nastavni predmeti studijskog programa Specijalna edukacija i rehabilitacija
OBAVEZNI PREDMETI |
Semestar |
ECTS |
Neurologija |
3 |
5 |
Opšta edukacijsko-rehabilitacijska dijagnostika i reedukacija |
3 |
5 |
Uvod u intelektualne i razvojne teškoće |
3 |
5 |
Programi i metode rada sa djecom oštećena vida I |
3 |
5 |
Motorički poremećaji i hronične bolesti |
3 |
5 |
Programi i metode rada sa učenicima oštećena vida I |
4 |
6 |
Psihomotorni razvoj i rana rehabilitacija |
4 |
5 |
Uvod u poremećaje autističnog spektruma |
4 |
5 |
Istraživanje u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji |
4 |
4 |
Psihijatrija |
4 |
4 |
Procjena i tretman osoba sa motoričkim poremećajima i hroničnim bolestima I |
5
|
5
|
Programi i metode rada sa učenicima oštećena vida II |
5
|
6
|
Dijagnostičko-korekcioni postupci u rehabilitaciji vida I |
5
|
5
|
Procjena u edukaciji i rehabilitaciji i izrada IEP-a |
5
|
4
|
Kreativna terapija |
5
|
5
|
Programi poticanja perceptivno motoričkih sposobnosti |
6
|
5
|
Procjena i tretman osoba sa motoričkim poremećajima i hroničnim bolestima II |
6
|
4
|
Programi i metode rada sa djecom oštećena vida II |
6
|
5
|
Inkluzivna edukacija i teškoće učenja |
6
|
6
|
Rana intervencija u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji |
6
|
5
|
Profesionalna rehabilitacija |
7
|
4
|
Odrasle osobe oštećena vida |
7
|
4
|
Dijagnostičko-korekcioni postupci u rehabilitaciji vida II |
7
|
6
|
Instrukcije u obrazovanju I |
7
|
6
|
Orijentacija i mobilitet osoba oštećena vida I |
7
|
5
|
Rehabilitacijski programi za osobe treće životne dobi |
8
|
5
|
Metode u edukaciji i rehabilitaciji djece sa motoričkim poremećajima i hroničnim bolestima |
8
|
3
|
Instrukcije u obrazovanju II |
8
|
6
|
Orijentacija i mobilitet osoba oštećena vida II |
8
|
6
|
Programi podrške u radu sa osobama sa intelektualnim teškoćama |
8
|
5
|
IZBORNI PREDMETI |
Semestar
|
ECTS
|
Asistivna rehabilitacijska tehnologija |
3
|
5
|
Romska djeca u sistemu odgoja i obrazovanja |
3
|
5
|
Engleski jezik za društvene i humanističke nauke |
3
|
5
|
Funkcionalna procjena osoba oštećena vida |
4
|
5
|
Grupni rad u edukaciji i rehabilitaciji |
4
|
5
|
Statistika u edukaciji i rehabilitaciji |
4
|
5
|
Praktikum iz profesionalne rehabilitacije osoba oštećena vida |
5
|
5
|
Edukacijsko senzomotorni programi |
5
|
5
|
Rehabilitacija putem pokretai |
5
|
5
|
Menadžment u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji |
6
|
5
|
Osobe sa Down sindromom |
6
|
5
|
Oštećenja vida sa dodatnim utjecajnim teškoćama |
6
|
5
|
Osnove radne terapije |
7
|
5
|
Rehabilitacijsko savjetovanje |
7
|
5
|
Nove tehnologije i pomagala u rehabilitaciji osoba oštećena vida |
7
|
5
|
Suportivna terapija |
8
|
5
|
Komunikacija osoba oštećena vida |
8
|
5
|
Primjena računara u edukaciji i rehabilitaciji |
8
|
5
|