Na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu, na sva tri Studijska programa, izučava se ukupno 158 nastavnih predmeta od čega je 100 obaveznih i 54 izborna predmeta.
PRVA STUDIJSKA GODINA
Prva studijska godina je zajednička za sva tri Studijska programa, a zastupljeno je ukupno 10 obaveznih i 6 izbornih predmeta.
| OBAVEZNI PREDMETI |
Semestar |
ECTS |
| Fiziologija sa funkcionalnom anatomijom |
1 |
5 |
|
Psihologija |
1 |
4 |
|
Razvoj humane komunikacije i poremećaji |
1 |
5 |
| Inkluzivna praksa |
1
|
6
|
|
Uvod u specijalnu edukaciju i rehabilitaciju I |
1
|
6
|
|
Osnove humane genetike |
2 |
5 |
|
Pedagogija |
2 |
3 |
|
Uvod u logopediju |
2 |
6 |
|
Sociopedagoške osnove poremećaja u ponašanju |
2 |
6 |
|
Uvod u specijalnu edukaciju i rehabilitaciju II |
2 |
6 |
|
IZBORNI PREDMETI |
Semestar |
ECTS |
|
Program poticanja predvještina pisanja |
1 |
4 |
|
Konfliktologija i vršnjačka medijacija |
1 |
4 |
|
Psihologija osoba sa onesposobljenjem |
1 |
4 |
|
Osnove verbalne komunikacije |
2 |
4 |
|
Volonterizam |
2 |
4 |
|
Porodica i rehabilitacija |
2 |
4 |
Student bira jedan izborni predmet iz prvog semestra i jedan iz drugog semestra.
Nastavni predmeti studijskog programa Specijalna edukacija i rehabilitacija
| OBAVEZNI PREDMETI |
Semestar |
ECTS |
| Neurologija |
3 |
5 |
| Opšta edukacijsko-rehabilitacijska dijagnostika i reedukacija |
3 |
5 |
| Uvod u intelektualne i razvojne teškoće |
3 |
5 |
| Programi i metode rada sa djecom oštećena vida I |
3 |
5 |
| Motorički poremećaji i hronične bolesti |
3 |
5 |
| Programi i metode rada sa učenicima oštećena vida I |
4 |
6 |
| Psihomotorni razvoj i rana rehabilitacija |
4 |
5 |
| Uvod u poremećaje autističnog spektruma |
4 |
5 |
| Istraživanje u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji |
4 |
4 |
| Psihijatrija |
4 |
4 |
| Procjena i tretman osoba sa motoričkim poremećajima i hroničnim bolestima I |
5
|
5
|
| Programi i metode rada sa učenicima oštećena vida II |
5
|
6
|
| Dijagnostičko-korekcioni postupci u rehabilitaciji vida I |
5
|
5
|
| Procjena u edukaciji i rehabilitaciji i izrada IEP-a |
5
|
4
|
| Kreativna terapija |
5
|
5
|
| Programi poticanja perceptivno motoričkih sposobnosti |
6
|
5
|
| Procjena i tretman osoba sa motoričkim poremećajima i hroničnim bolestima II |
6
|
4
|
| Programi i metode rada sa djecom oštećena vida II |
6
|
5
|
| Inkluzivna edukacija i teškoće učenja |
6
|
6
|
| Rana intervencija u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji |
6
|
5
|
| Profesionalna rehabilitacija |
7
|
4
|
| Odrasle osobe oštećena vida |
7
|
4
|
| Dijagnostičko-korekcioni postupci u rehabilitaciji vida II |
7
|
6
|
| Instrukcije u obrazovanju I |
7
|
6
|
| Orijentacija i mobilitet osoba oštećena vida I |
7
|
5
|
| Rehabilitacijski programi za osobe treće životne dobi |
8
|
5
|
| Metode u edukaciji i rehabilitaciji djece sa motoričkim poremećajima i hroničnim bolestima |
8
|
3
|
| Instrukcije u obrazovanju II |
8
|
6
|
| Orijentacija i mobilitet osoba oštećena vida II |
8
|
6
|
| Programi podrške u radu sa osobama sa intelektualnim teškoćama |
8
|
5
|
| IZBORNI PREDMETI |
Semestar
|
ECTS
|
| Asistivna rehabilitacijska tehnologija |
3
|
5
|
| Romska djeca u sistemu odgoja i obrazovanja |
3
|
5
|
| Engleski jezik za društvene i humanističke nauke |
3
|
5
|
| Funkcionalna procjena osoba oštećena vida |
4
|
5
|
| Grupni rad u edukaciji i rehabilitaciji |
4
|
5
|
| Statistika u edukaciji i rehabilitaciji |
4
|
5
|
| Praktikum iz profesionalne rehabilitacije osoba oštećena vida |
5
|
5
|
| Edukacijsko senzomotorni programi |
5
|
5
|
| Rehabilitacija putem pokretai |
5
|
5
|
| Menadžment u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji |
6
|
5
|
| Osobe sa Down sindromom |
6
|
5
|
| Oštećenja vida sa dodatnim utjecajnim teškoćama |
6
|
5
|
| Osnove radne terapije |
7
|
5
|
| Rehabilitacijsko savjetovanje |
7
|
5
|
| Nove tehnologije i pomagala u rehabilitaciji osoba oštećena vida |
7
|
5
|
| Suportivna terapija |
8
|
5
|
| Komunikacija osoba oštećena vida |
8
|
5
|
| Primjena računara u edukaciji i rehabilitaciji |
8
|
5
|

