Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet je osnovan 1993. godine pod prvobitnim nazivom Defektološki fakultet, koji je 2004. godine promijenjen u današnji, prikladniji naziv. Otvaranju fakulteta su prethodile objektivne procjene koje su ukazivale da će trebati decenije da bi se zadovoljile potrebe za kadrom koji će raditi na edukaciji i rehabilitaciji osoba sa posebnim potrebama. Fakultet je za više od 2 decenije svog postojanja prošao kroz više razvojnih faza kontinuiranog mijenjanja i usavršavanja organizacionih i sadržajnih formi. Bez vlastitog kadra, nastavnika, saradnika, prostornih, materijalnih i drugih neophodnih resursa postepeno se razvijao i više-manje uspješno obavljao svoju djelatnost. Iako je dosadašnji period postojanja i rada Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta relativno kratak (jedan od „najmlađih“ fakulteta Univerziteta), oslanjajući se na vlastite snage i na resurse integriranog Univerziteta, te uz pomoć univerziteta iz okruženja, Fakultet je dostigao stepen priznate i prepoznatljive visokoškolske institucije u Bosni i Hercegovini ali i šire. Tome svjedoči veliki broj kvalitetnih nastavnika, saradnika, diplomiranih studenata sposobnih da budu potencijalni lideri u svojoj oblasti, magistara nauka, doktora nauka, realiziranih domaćih i međunarodnih projekata, značajan broj naučno-istraživačkih radova objavljenih u priznatim časopisima itd., što sve skupa predstavlja izvjesnu garanciju i za budući uspješan rad i razvoj.
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet u Tuzli je visokoškolska ustanova koja obavlja djelatnost visokog obrazovanja i naučno-istraživačkog rada. Ima uspostavljenu naučno-istraživačku, edukacijsku i stručnu saradnju sa većim brojem srodnih fakulteta u regionu, Evropskoj uniji i šire.
Organi Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Univerziteta u Tuzli su:
Naučno-nastavno vijeće; | |
Dekan fakulteta; | |
Prodekani; | |
Vijeće studijskog odsjeka i | |
Voditelji Studijskog odsjeka. | Specijalna edukacija i rehabilitacija Logopedija i audiologija prof.dr.sc. Lejla-Junuzović-Žunić Poremećaji u ponašanju
|
Pored navedenih Organa na fakultetu je rad organizovan i preko:
Katedri; | Katedra za logopediju Katedra za audiologiju Katedra za intelektualne teškoće Katedra za oštećenje vida Katedra za motoričke poremećaje i hronične bolesti prof.dr.sc. Edina Šarić |
Predstavnika studenata u Vijeću. | Benjamin Avdić Lejla Musić Amila Rekić Azra Sujoldžić |
Fakultet ima i svoje izabrane predstavnike u organima Univerziteta i to u:
Senatu |
Osnovni cilj Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Univerziteta u Tuzli je razvijanje moderne evropske visokoškolske institucije koja će ustanovljavati, razvijati, štititi i prenositi znanje i sposobnosti kroz nastavu i naučno-istraživački rad i time doprinositi razvoju sposobnosti pojedinaca i društva, pružiti mogućnost građanima da, u skladu s propisima, uživaju korist visokog obrazovanja cijeli život.
U vremenu brzih promjena i nesigurnosti, uspješna su ona društva koja kontinuirano stvaraju nova znanja, distribuiraju ih i otjelovljuju ih kroz tehnologiju, nove proizvode i usluge. Znanje postaje proizvod, a korporativna intelektualna svojina je već danas vrednija od fizičkih resursa. Investiranje u dobro obrazovanje proizvodi pametne i sposobne ljude. Investiranje u istraživanje i razvoj proizvodi pametne ideje. Sinergija navedenih znanja proizvodi pravo okruženje u kojem pametni ljudi mogu razvijati pametne ideje.
VIŠE O FAKULTETU |